تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم پزشک جلیل رجبی فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام خبر فوق گفت: رزمایش مردم یاری محمد رسول الله (ص) با حضور ادارات بهداشت و درمان نیروهای تابعه ارتش در منطقه شرق و جنوب شرق کشور، از امروز آغاز شد.
وی با بیان این که بیش از  80 درصد تخصص های پزشکی در این رزمایش حضور دارند افزود: تخصص های چشم پزشکی، داخلی، گوارش، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، جراحی، دندانپزشکی، آندوسکوپی و ... در این طرح به مردم خدمات پزشکی ارائه می دهند.
فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش تصریح کرد: این رزمایش در مناطق چابهار، سواحل مکران، ایرانشهر، خاش و کنارک استان سیستان و بلوچستان و همچنین منطقه سربیشه خراسان جنوبی، از امروز آغاز شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که پیش بینی می شود در این مدت بالغ بر ٢٠٠ هزار نفر در این طرح تحت پوشش قرار می گیرند.
امیر رجبی با بیان اینکه این رزمایش در ایام هفته وحدت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتش در راستای نهضت خدمت‌رسانی و مردم‌یاری اقدام به برگزاری این رزمایش کرده و امیدواریم که بتوانیم در کنار مردم استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی در جهت حرکت در مسیر قرب الهی خدمت کنیم و نهضت خدمت‌رسانی را در ارتش نهادینه کنیم.
وی با بیان اینکه درطول دو ماه گذشته این پنجمین مانور مردم یاری ارتش است، گفت: در ایام اربعین حسینی طی 25 روز و در سه مسیر به زائرین خدمت‌رسانی کردیم و پس از آن نیز با وقوع زلزله در کرمانشاه به سرعت در منطقه حاضر شده و توانستیم با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گوشه‌ای از تلخی‌ها را از بین ببریم.
فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش با تاکید بر اینکه در این رزمایش تمام خدمات در بیمارستان‌های صحرایی ارائه خواهد شد، افزود: علاوه بر این تیم‌های سیار پزشکی نیز به مناطقی که مردم آن دسترسی به بیمارستان‌ها ندارند، اعزام شده و آموزش‌های بهداشتی نیز به مدارس سطح منطقه داده می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 13 آذر 1396 ] [ 23:1 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 220
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 84497
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->